Peekaboo!

4kommentarer

Ja, jag är här nu....efter ett par veckors tystnad på min lilla blogg :) Och kanske känns det som en slags nystart; har fixat mig idag, varit till min frissa Åsa i Borlänge och blivit en riktig Blondie. Var så himla trött på mig själv och behövde verkligen en liten "make-over" så här i mörka december. Klippte lite oxå och nu känner jag mig som ny!


Det har varit en ovanligt kall vinterdag idag, temperaturen kröp ner till -20 i förmiddags *brrr* Men det är otroligt vackert ute nu med snön och rimfrostiga träd överallt. Det är som att man går omkring i ett ständigt vinter vykort.


Vacker vinter-Björk i Insjön

Idag har jag haft min sista lediga onsdag före jul. Har fått frågan om jag har möjlighet att jobba två onsdagar framöver för att pussla ihop saker och ting på jobbet och det går ju jättebra! + att det blir lite extra pengar i plånboken i januari, vilket säkert kan behövas för det är ju då man brukar vara som "fattigast".

Nite Nite

4 kommentarer

Gunilla

09 Dec 2010 08:21

Snygging!

Duktig frissa.

Visst är det underbart vackert ute.

Verkligen som ett vykort!

Kram och ha en bra dag! :)

Nina

09 Dec 2010 10:51

Du blev superfin Mia!! du passar så bra i ljust och lite lockigt! fin vinterbild också! är det från ert hus? hoppas att allt är gott med dig och kärleken!! kramis

Åsa

09 Dec 2010 19:07

Hej Mia! Vilken fin blogg du har, och va fint ni bor! Jag hoppas både du och A blev nöjda med din "nya look"!?

Kramis Åsa

Mia

10 Dec 2010 22:13

Tack snälla gunilla och nina för komplimanger! Tack också åsa - kul att du gillar min blogg :) Anders blev jättenöjd med min blonda look :)

Kommentera

Publiceras ej