"Hiss"

1kommentarer

Har ju varit lite i obalans de sista veckorna och känt mig lite nere så där som man kan göra ibland.... Nu vet jag i alla fall vad det beror på och det känns bra för då kan jag gå vidare utefter det liksom.

Vill idag "hissa" de få, men jättegoa vänner som jag har och som har hört av sig till mig idag och igår kväll. Ni har gett mig så mycket positiv energi och jag mår redan bättre! :)
Så, tack kära Susanne, Annelie och Gunilla som alla tre hört av sig - Gunilla, dig träffade jag ju idag; det var supertrevligt, tack för den goda lunchen.

Vill oxå hissa mina underbara lillasystrar! Tack för att ni finns och kommer med så många goda råd och kloka ord! Känns som att ni vet att jag har behövt er lite extra nu på slutet för idag har ni ringt bägge två.

Stor PUSS till er alla och tack för att ni finns! That´s all I wanna say today folks :)


Jag flankerad av de bästa systrarna i hela världen

1 kommentarer

syster P

25 Nov 2010 08:46

Skönt att det börjar bli bättre. Vi finns alltid här vet du! Ser att du hittat ett kort från Prag - en sån resa får vi göra om nån gång. Puss o kram

Kommentera

Publiceras ej