En alldeles vanlig dag

0kommentarer

Ja, det är ju en alldeles vanlig torsdag mitt i oktober idag, men jag kom just på att det är den 14:e oktober vilket betyder att det är exakt fyra månader kvar tills Alla Hjärtans Dag! Ingen märkvärdig dag i och för sig, men jag har nog mycket kärlek i tankarna nu eftersom jag längtar efter min Anders. Han har varit bortrest sedan i tisdags och kommer inte hem förrän på söndag kväll. Med visst är det bra att få längta efter varandra ibland? Det är nyttigt och tillför näring till förhållandet, tror jag!


Minne från sandstranden i KohChang Thailand 2008

Idag var en bra dag på jobbet ända tills jag skulle till att åka hem för dagen. Jag hade fått härlig massage av Bibbi som är vår massös och kommer en gång varannan vecka och idag var det premiärknådning för mig!
Som sagt, precis när jag hade stängt igen bakdörren i köket, så vände jag mig om och gick rakt in i dörrkarmen till nästliggande dörr!! PANG sa det och sen kom den jävulska smärtan rakt över näsan....Ni vet själva hur ont det gör att få smäll på näsan....Tårarna bara väller fram och man gråter vare sig man vill eller inte. Jag höll händerna mot näsan som för att lindra det onda och det var då jag märkte att det hade gått hål och att det blödde ymnigt. Gick in till Anna och frågade om hon hade plåster och det hade hon, men på dom stod det typ NORDEA! Hallå! DET kunde jag ju inte ha över näsan liksom. Så jag letade på ett neutralt plåster inne i förrådet och klistrade på det på lilla snoken!

Kände mig inte direkt superläcker.....Men nöden har ju ingen lag!

Nu: Robinson :)

Kram Kram från mig!

Kommentera

Publiceras ej