FamiljeLördag

1kommentarer

Vi hade en liten familjeträff; jag, syster Pernilla, mamma och min äldsta son Linus. Jättemysigt förstås eftersom vår familj är så utspridd överallt! Jag bor ju i Rättvik, syster P i Borlänge, likaså Linus och så lilla mamma som bor i Örebro.

Jag låter bilderna tala för sig själv:


Kära syster Pernilla, jag och mammsen


Mamma - söt & rolig i min nya mössa


Pinglan - Pernillas vackra vovve nr 1


KG - Pernillas vackre vovve nr 2


Sist men inte minst; jag med min finaste Linus

Idag är det söndag och helgen är snart slut, vilket jag tycker är ganska skönt, för om några timmar bara får jag hem min Anders som varit borta i nästan en hel vecka. Så nu börjar jag få abstinens!! *S*
Hur som helst, det har varit en underbart vacker höstdag i Rättvik idag och jag kunde inte låta bli att ta en promm ut på Långbryggan, fram och tillbaka. Kolla in beachen en söndag som denna - den 17 oktober 2010.


Sanden ser varm och somrig ut.... Vilken vacker plats på jorden jag bor på!

Nu är det äntligen dags för "Skype" med Emil :)

Tjingeling så länge!

1 kommentarer

Heather i Buffalo, NY

17 Oct 2010 20:31

Jag finns på Skype med "heather.kl"!



Fina kort!! Du o din mamma är så lik =)



Kramisar!

Kommentera

Publiceras ej