Hej mitt Vinterland

0kommentarer

Igår morse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så hade den kommit!

VINTERN

Det var alldeles vitt på backen och det som var en grön gräsmatta för bara några dagar sen var nu en vit sådan.

Solen sken hela dagen och det blev en underbart vacker dag, MEN det var glashalt på många ställen och till råga på  allt så hade vi inte hunnit byta till vinterdäck på bilen! Varför blir man "tagen på sängen" varje år? Att man aldrig lär sig.


Vinterdagen gryr i Lerdal


Absoluta dödsstöten för blomman...


Brrrr vad kallt tycker missen på trappan

Min kära mamma har varit och hälsat på sedan i tisdags kväll och åkte hem idag. Men igår, då jag hade min lediga dag, så hade vi en riktigt mysig och skön dotter- mammadag tillsammans med lite shopping, promenad, lunch och besök hos svärmor Alice.

Kvällen avslutades med byte till vinterdäck och sen lite goda räkor på rostat bröd och lite vin!


Mamma & jag i solen på Långbryggan

Ciao!

Kommentera

Publiceras ej