Lite besviken...

0kommentarer

Igår var jag till ett medium, vilket skulle kunna ha varit den mest spännande dagen i mitt liv på länge! Men...det blev lite "platt fall"... Jag hade egentligen inga förväntningar av hur det skulle bli, men jag trodde ju i alla fall att NÅGON däruppe skulle kontakta mig och kanske ha ett budskap att förmedla, men icke! Ska väl i och för sig erkänna att jag, innan, tänkte för mig själv och faktiskt undrade VEM som skulle kunna kontakta mig. Jag har ju mormor och farmor och så där, men ingen annan direkt nära vän eller så som har gått över till andra sidan.

Så när jag då sitter där hos mediumet Helena och stämningen känns lite mystiskt och spännande så säger hon att hon ser och känner in hundar !! Hm....Är jag en hundmänniska frågar hon...? Tja, det vet jag inte.....Vi hade ju i och för sig hund under hela min uppväxt, men nu är det ju katter som gäller.

Det var, hur som helst, dessa vovvar hon såg och hon kunde känna in att jag hade en förmåga att kunna kommunicera med djur. Ok.....kanske inte nåt jag någonsin känt själv, men vem vet. Jag kanske besitter latenta andliga förmågor :) Hon sa att jag var en ganska öppen person för det andliga och kunde konsten att heala, kanske inte heala i bokstavlig mening, men att jag gav människor väldigt mycket och att människor ofta kommer till mig och lättar sitt hjärta. Och det är ju visserligen sant. Helena menade på att heala kan också vara när man lyssnar på en annan medmänniska och finns där som ett stöd och kanske ger råd.

Kanske ska vidareutbilda mig till terapeut eller nåt?

Kvällen avslutades hos Camilla & Jörgen, som oxå var och träffade varsitt medium, så vi utbytte våra erfarenheter om vad som hade hänt under dagen, vilket var riktigt intressant!

NU: lite söndagsstädning kanske, innan middagen skall förberedas och ikväll ska jag skypa med Emil :) Min lilla plutt!

Kramen!

Kommentera

Publiceras ej