Onsdag

0kommentarer

Klockan är halv 11 och här sitter jag, fortfarande i min rosa morgonrock, och bara myser med kaffekoppen bredvid, morgonTV med Malou lite i bakgrunden, datorn i knät och min lilla älskling Bella, som ligger här tätt bredvid mig och sover sött.
Hade hoppats på en vacker solig dag med frisk vinterluft - ville ut och promenera och få sol i ansiktet. Men ute blåser det som bara den och det är mildare väder på väg in; alltså sånt där tråkigt vinterväder....Så jag tror inte det blir nån promenad...Ok, jag vet att man inte ska skylla på väder & sånt för det finns ju alltid "kläder efter väder", men ärligt talat så har jag ingen lust.
Har just bestämt mig för att vara inne och kanske organisera lite bland mina papper. Ni vet, sånt där som man aldrig tar sig tid för och alltid skjuter upp till en annan gång. Jag har nu papper sen säkert ett halvår tillbaka som ska sorteras in i en pärm i mina olika "Mia-flikar". Japp! Idag ska det banne mig bli av så att det blir ordning och reda!

Sen måste jag också ta mig ner på samhället och handla lite ansiktsprodukter, jag använder bara märket Exuviance som är helt fantastiskt! Jag har ju en historia av mycket hudproblem och har nog provat det mesta på marknaden under många många år, men sen jag hittade Exuviance så är det bara det som gäller. Lite dyrt kanske, men värt varenda krona.

  Härlig och vårdande nattcreme

Nu ska jag ta och ta fram alla mina papper och sortera upp dom; måste passa på medans känslan finns kvar :)

Men först ska jag pussa lite på Bella och ta en påtår kaffe :)



Puss Puss!

Kommentera

Publiceras ej