Solo

0kommentarer

Ja, då är man solo i några dar...Min darling har gett sig iväg till Örebro och sitter just nu i skrivande stund och äter middag med min mor och hennes sambo, vilka bor just i Örebro. Men det är pga jobb som han är iväg och imorgon blir det Stockholm i ett par dagar. På fredag ger han sig sen iväg till Umeå för att hälsa på sin son med familj. Åh, vad jag kommer att längta massor! Men, det är bra att längta efter varandra ibland - då brukar det gnistra till lite extra när man ses!


Min egen snygging - miss you allready!

Så här sitter jag nu, i soffan, har ätit lite grann (och JA, jag har redan spräckt min nyttiga plan som jag inledde i morse, dvs jag har nu ätit mackor....Jäkla karaktär jag har *blä*). Tänkte för mig själv att jag skulle leva sunda och hälsosamma dagar nu.
Dagen började bra med nyttig Verum lättfil och musli med nötter, på fikat på jobbet intog jag en avokado när alla andra smaskade mackor med goda pålägg på. Och till lunch åkte jag minsann och köpte en Västkustsallad och avstod faktiskt från det medföljande brödet. Mellis blev några Paranötter och sen här på kvällskvisten när jag nu skulle äta nåt, så blev det så dumt för jag var så himla hungrig liksom.....Så - Vips hade jag värmt lite lax från igår med god grädde- och parmesansås och Vips så hade jag brett flera små bitar hårt bröd med Bregott! Tänk att jag inte klarade det ens en hel dag, förfärligt dåligt!!
Men, men, man ska väl inte förbanna sig och vara besviken utan det är väl bara att ta nya friska tag en annan dag, eller hur?

Har fått en köpare på min bil som jag ska sälja - Skitbilen kallar jag den nu sen ett par dagar tillbaka för det är bara skit med den så kom hit bara och ta den härifrån!!! Helt otroligt att jag ska få tusen spänn för den, men det är ju klart....Vinterdäcken får ju följa med oxå och dom är säkert värda 400-500:-

Nu lite TV-tittande innan det är dags för sussning :)

Kram Kram från mig.

Kommentera

Publiceras ej