Stå på egna ben

6kommentarer

Det här känns lite spännande och speciellt (!) Jag startar nu en alldeles egen MiaHolmBlogg och det gör jag fr o m just nu!
Jag och Susanne har ju bloggat ihop ett tag och på slutet så blev det lite skralt och det rann mer och mer ut i sanden på nåt sätt.
Så nu blir det nystart för mitt bloggande och det känns jättekul! Hoppas ni fortsätter läsa och hälsa på - alla ni som har följt miaochsus-bloggen. Jag kommer att skriva oftare - om allt möjligt i mitt liv och min vardag och vad som rör sig i mina tankar.

Så välkommen till min nya blogg! Här kommer ett foto från helgens "modell-fotografering" (skriver mer om den imorgon och då får du även se lite fler bilder)


Jag - modell för en dag - superkul! Ni borde prova

Hörs imorron! Kramen från mig :)

6 kommentarer

Heather i Buffalo, NY

27 Sep 2010 22:13

Wow va fin blogg du har och va fina bilder på dig! :-) Klart jag följer dig här. Ska byta länken då ;-)



Kram!

Laila

28 Sep 2010 06:43

Hej! Vad kul att du fixat en egen blogg ,kommer absolut att läsa. kram laila (ps du vet väl om att jag har en blogg också)

Gunilla

28 Sep 2010 07:42

Vad kul Mia!

Vilka fina foton!

Kram och lycka till med bloggen.



nina

28 Sep 2010 14:01

vilken snygging =) kul med egen sida!! jag kommer följa dig=D

Mia

28 Sep 2010 20:47

Vad glad jag blir att jag redan har några "stammisar" :)

Jessica

29 Sep 2010 08:24

Härligt Mia!

KUL att följa dig!

Och riktiga hetingar var tydligen i Västerås i helgen =)

Kommentera

Publiceras ej