Bruntes

0kommentarer

Igår var min goa vän Susanne med man Magnus och hälsade på oss i Rättvik. Efter att det hade spöregnat en hel del under dagen, sprack det nu upp och blev soligt och varmt under eftermiddagen och kvällen.

Vi hade förberett med Sangria och snacks som vi avnjöt ute på vår altan innan vi så småningom begav oss i väg till Bruntegården en bit uppe i backen, där dom serverar dom allra läckraste och godaste tapas.

Det var en underbar och jätterolig kväll som sedermera avslutades ingen annanstans än på samma altan :)
Jag hade stoppat ner mina skyhöga rosa styltor med silverklack OM det eventuellt skulle vankas lite party och dans på parken, men dom fick minsann ligga kvar i väskan för ingen av oss var sugen på en "utgång" av det slaget. Jag tänker som så att....Det måste vara åldern....Eller? ;)

(Frågar mig fortfarande NÄR jag ska kunna använda dom....styltorna alltså...se mitt inlägg: "Mycket har hänt")

Hur som helst, vi hade en jättetrevlig kväll med supergod mat!


Susanne & Magnus


Vad sa du? Får jag också vara med på bild?? :)


Skål!


Tapas Mums


Kärlek

En fantastisk kväll i goda vänner lag!

Kram
fru Rosén

Kommentera

Publiceras ej