Nyvaken och grattad!

3kommentarer

Jahapp! Då är jag 45 bast!! *Oh my God* liksom....När jag smakar på frasen:

"Jag är 45"
så känns det lite märkligt, eller jag menar, det känns lite GAMMALT! Men det är väl nu jag befinner mig i den härliga medelåldern, som man liksom inte kan uppskatta förrän man själv är där!

I morse var det "någon" som sjöng "Ja må hon leva" för mig och serverade mig ett fint paket på en bricka. I paketet låg en jättefin pyjamas.


Nygrattad och nyvaken 45-åring i sängen


Min nya fina sköna rosa-guldiga leopardpyjamas

Tack min fina älskling för en fin början på min födelsedag!

Kram M

3 kommentarer

Heather i Buffalo, NY

07 Jan 2011 21:50

I love your jammies!!



Grattis!



Kramar!!!

Milis Snell (fd Hansson)

17 Jan 2011 22:04

Grattis Mia!



Jag vet hur det känns. Är det inte härligt! Jag fyllde 1/1...

Och vem är jag då? Vi gick i högstadiet ihop. Den där lite blyga som hände i hop med Mimmi o Kicki... :) Ha dé!

Mia

23 Jan 2011 17:15

Hej Milis!

Vilken överrasking och vad kul att en gammal"doldis" dyker upp här, helt oväntat på min blogg :)

Klart jag vet vem du är! :) Vi var ju en sån härlig klass, även om jag bara var med dom tre sista åren på Mjälga. Hoppas du har det bra och kika gärna in här hos mig fler gånger! // Mi@ //

Kommentera

Publiceras ej