A new me

4kommentarer

Hallå där! Idag är en ny Mia född :)  Nämligen Mia Rosén!

Det kom post till mig från Transportstyrelsen och kuvertet var adresserat till "Maria Helena Kristina Rosén" - Jag reagerade inte först, men sen när jag öppnade det och såg att det var körkortet som skulle förnyas p g a namnbyte så såg jag det.
Maria Rosén.....Jag smakade på namnet och det kändes bra och lite stort oxå på nåt sätt. Jag har ju hetat Holm så länge jag kan minnas, men nu är jag alltså den nya Mia Holm; alltså Mia Rosén. Goodbye miss Holm!! Välkommen mrs Rosén!!

Låt mig presentera henne:


Känns hon igen? Eller är det något annorlunda och nytt med henne?

Det svåraste var när jag skulle skriva min nya signatur...Det var svårt...och kommer nog att kräva sin lilla tid ;) Men som dom säger: träning ger färdighet!



Bedöm själva :)

Tjingeling från fru Rosén

4 kommentarer

Eva-Marie Vernersdotter Ryan

22 Jul 2011 22:28

Same same but different :)

Gunilla

22 Jul 2011 23:31

Fru Rosén du är lika snygg då som nu :)

Kramis

MIa

23 Jul 2011 17:24

Ha Ha! Ja, jag tror också på det: Same same but different!

Och tack Gunilla för din komplimang :)Kram Kram

Magnus

26 Jul 2011 01:52

Nu får du ju till att byta URL på din blogg, miarosen.blogg.se? Fast det blir ju inte riktigt rätt heller :)

Kommentera

Publiceras ej