Besök

1kommentarer

Ikväll fick vi besök av Andreas med söner. Andreas bor i Örnsköldsvik och mellanlandade hos oss efter att ha åkt från Kungshamn i förmiddags. Jajamennsan, samma Kungshamn som vi nyss varit och semestrat i. Andreas´ pappa bor där och sista kvällen vi var där så var vi hembjudna på middag till dom. Det var jättetrevligt! Och idag fick vi tillfälle att bjuda igen :) Vi grillade fläskfilé och drack gott rödvin.


Andreas &  jag

Andreas är egentligen Anders kompis och dom har lärt känna varann tack vare sitt fotbollsintresse och då speciellt en engelsk PremierLeague klubb som heter Manchester City. För några år sedan startade dom den svenska supporterklubben Citizensof Sweden och den växer så det knakar! Jag är ju så klart också medlem :) Man får ju offra lite...

Här kommer några fler bilder från Västkusten.


Jag på bron mellan Kungshamn och Smögen


Båt från Smögen till Kungshamn


Anders & jag på bryggan i Hunnebostrand, en vacker pärla utefter kusten

Kom & tänka på en sak....Idag har jag varit gift med Anders i TVÅ hela veckor (!) Jag sa det till Anders och då sa han: "Ja....det börjar gå lite slentrian nu...." Vad säger ni om det? Är det bra eller dåligt så säg?! ;)

Kram från
fru Rosén

1 kommentarer

Sofia Alm

16 Jul 2011 21:47

Vilka härliga bilder! Blir så sugen på Västkusten - får nog nöja mig med Liseberg i år tror jag.



Hoppas allt är bra med dig Mia och att vi kan ses och prata strunt ett par timmar när alla semestrar är över....

Kram från Sofia

Kommentera

Publiceras ej