Ny bil

4kommentarer

Vi är superglada och stolta för vi har köpt en ny bil idag!! Ja, ja tänker ni kanske; vad är det för speciellt med det?
Jo, men det är det!! Man blir lite så där barnslig när man köper nåt nytt och den där känslan när man sätter sig i en främmande nästan ny bil är nåt speciellt, eller hur?

Bilen vi köpt är lite speciell; den är unik i sitt slag i Sverige och just i det utförandet som den är, så finns det faktiskt bara en st och den är alltså vi ägare till nu :)

Det är en Cadillac BLS AWD. Det som är lite annorlunda med den är att den är tillverkad i Sverige av SAAB. Och det var egentligen en ny SAAB vi var ute efter när Anders liksom bara ramlade på den här pärlan som har en massa lyxig extrautrustning.

Det är en 2009:a och vi hämtade den idag. Vi är supernöjda.









Den kommer inte riktigt till sin rätt på bild utan är mycket vackrare IRL och framför allt är den jättemaffig och skön att köra!

Tut Tut

// Mi@ //

4 kommentarer

Gunilla

25 Jul 2011 19:55

Superfin! :)

Grattis till er fina bil

Kör försiktigt!

Kram Kram

Anonym

25 Jul 2011 20:18

Jag förstår precis Mia...lite samma känsla för mig när jag köpt nya skor:))))

Nejdå, den är verkligen superfin.

Mia

26 Jul 2011 19:13

Tack snälla söta Gunilla :)



Och får man fråga vem DU är som gillar skor?? ;)

Heather Lundquist

27 Jul 2011 03:12

WOW en amerikansk bil :)))))

Grattis!

Jag har en "gammal" bil, haha, en 2002 Chrysler PT Cruiser som min mor hade. :)

Magnus har en 2009 Hyundai Accent :)



Kram kram!

Kommentera

Publiceras ej