Svensk sommar

2kommentarer

Käraste syster Pernilla kom idag och mot kvällen skulle vi grilla lite grann och mysa till det för oss :)
Innan fixade jag en liten drink på tu man hand; Vodka Russian, som jag liksom bara "höftade" ihop. Pernilla sa att den var jättegod, så jag antar att jag lyckades denna gång som bartender.


Skål!

Sen skulle då min egen grillmästare sätta fyr på grillen och allting under kontroll så långt...


Glad man vid grillen

Sen är det ju så att vi nu befinner oss i kära Sverige! Fram till denna tidpunkt var det varmt och till och med lite soligt, men plötsligt drog en kallare vind in och molnen blev så där oroväckande mörka....Ja! Så kom det då.....Regnet!


Inte lika glad man vid grillen

Fläskkarrén och majskolvarna blev jättegoda - trots regndroppar :)

Vad gör väl lite regn när man har god mat på tallriken och ett gott rödvin i glaset + ett stort paraply?

Kram från
fru Rosén

2 kommentarer

Heather Lundquist

19 Jul 2011 03:59

Hehe kul :) Har behover vi regnet!! Det ar sa torrt o varmt har !!!



Kram pa er! Snygg kille du har ;)

Mia

19 Jul 2011 19:46

Ha ha! Ni kan få lite av oss då :) Tack Heather, ja visst är han läcker min käre man? ;)

Kommentera

Publiceras ej