Lite nytt

3kommentarer

Det största som hänt nu sista veckan är att min Emil har kommit hem efter 10 månader i Iowa, USA där han har läst på High School.
SÅ härligt att ha honom i huset igen :)
Han landade 07.00 i söndags så vi var uppe i ottan och åkte till Arlanda för att hämta hem honom.
Senare på eftermiddagen grillade vi.


Efter nästan ett år "over there" är han fortfarande sig lik :)

Idag åkte jag till Mora för en provsminkning inför den stora dagen D :)
På vägen hem stannade jag till en kortis inne i Mora centrum och kikade in på boutique "Kompis". Där hittade jag en fin blå klänning på 30% rea.
Det fanns bara en kvar i just min storlek, så det kändes som att det stod Mia på den liksom :)





Härom dagen blev jag förälskad i en klocka på BlondinBellas webshop Bellme, så jag slog till och beställde den.


Märket är Geneva och själva armbandet är av silikon; jättebehagligt mot huden

Nu får jag nog hålla lite i plånboken ett tag..... Men, fick tillbaka en hel del på skatten, så då kan man väl få unna sig lite till sig själv... Eller?

Kram Kram // M //

3 kommentarer

MiaD

11 Jun 2011 17:59

Nu nästan VET jag. =) Puss på dig MiaEtt jag blir så glad av din blogg. =)

Mia

11 Jun 2011 19:53

Tack söta Mia2 :)

Ja...du kan nog gissa! Känns jättekuligt :)

Åkte igenom Garsås idag och då tänkte jag på dig! Kram på dig // Mia //

Heather L

12 Jun 2011 04:11

Hej! Vilken fin klanning... och klocka! Jag har en rosa en fran Fashion Bug som ar valdigt likt din!



kram!

Kommentera

Publiceras ej