Shoppat!

2kommentarer

Lördag idag = härligt! Vi bestämde oss för att ta en sväng "på samhället", som det så fint heter här i Rättvik när man ska ner "på stan" :)

Vi ville både två kika på nya skor så vi knallade in på den enda skoaffären som finns här; Rättviks Sko - kort och gott. Namnet klingar kanske inte så trendigt, men faktum är att jag alltid hittar skor där. Likaså denna gång. Var ute efter någon typ av ballerinasko och hittade till slut dessa som jag tycker är både ballerina-aktiga men samtidigt lite tuffa med vristband och utsmyckningar.


Vad tycks?

Sen gick vi vidare till den ena av det två, lite mer moderna boutiqerna, "Vanilj".



Där var det inte alls meningen att JAG skulle köpa något....utan det var Anders i första hand som vi skulle kika åt. Men, naturligtvis "sprang jag på" ett par jättefina typ av träskor från "Calou Clogs". Jag har velat haft träskor i ett par års tid, men liksom inte tyckt att det har varit värt pengarna, eftersom dessa typ av träskor kostar runt 1 000 kronor. Men nu hade jag tur och fick ett par för halva priset! :)

På vägen ut råkade jag sen se en jättesöt klänning från Soya som såldes ut för bara 100 kronor så jag knep den också.


Voilá :)

Så nu känns det som att jag är lite nöjd på shoppandet för ett tag.

Lördagen känns ännu lång och ikväll ska nog jag och Anders gå på bio för att se Pirates of the Carribean 4 i 3D. Det var länge sen vi var på bio och det är alltid lika mysigt :)

Ciao, Mi@

2 kommentarer

Lilla P

28 May 2011 19:26

Oj vilken fin sommarpingla :)) Kramisar

Gunilla

29 May 2011 22:52

Fina Mia! Jättefina fynd du gjort! Kramar

Kommentera

Publiceras ej