Rosa fredagsfynd

0kommentarer

Efter jobbet idag när jag strosade i Falun stad medan jag väntade på Anders, så liksom stötte jag, av en slump, på några REA-prylar :) Och dom som känner mig, vet att jag bara älskar att shoppa på REA och helst när jag inte alls har planerat det. Vilket jag sällan gör.....d.v.s jag planerar aldrig vad jag ska köpa eller gå och leta efter. Det liksom bara blir. Och så blev det idag - det bara blev  :)

Och av en slump så var samltiga grejor rosa - eller puder-rosa kanske man ska säga om man ska vara mer exakt. Hur som helst, så ramlade jag över en parfym, ett par strumpor med rosett, ett par örhängen och ett par vantar (vilka jag faktiskt behövde eftersom det börjar bli riktigt kallt nu).



Strumpor halva priset på MQ 25:-
Örhängen halva priset på Glitter 25:-
Mexx Woman "Fly High" 30% rabatt - luktar jättemums
Gosiga tumvantar från GinaTricot 59:-

Allt detta fick jag för totalt 300 kronor. Ett bra fredagskap om ni frågar mig :)

Kramelikram
// M //

Kommentera

Publiceras ej