Hope Faith Believe

0kommentarer

var orden som stod på en jättefin stenkruka som jag fick av min älskade son i födelsedagspresent då jag fyllde år för ett par veckor sedan. Han känner då sin mor han! Vet precis vad jag gillar :) och det värmer i mammas lilla hjärta, så klart.

Här är några bilder från dagen då jag och Patricia fyllde år - vi fyller nämligen samma dag; den 7 januari. Det är ju lite kuligt på nåt sätt tycker jag :)


Patricia, som har blivit en absolut svensk, och jag ett år äldre!


Av Emil fick jag dessutom en jättefin hårblås; design "Desperate Housewives" + ett jättegulligt kort där det stod en massa fint


Av syster P fick jag två st jättemysiga burkar med bodybutter = Me like!

Av Anders har jag fått en valfri anskiktsbehandling att "cascha in" när helst det passar och jag tror minsann att jag ska ta och beställa en tid för det snarast; känns som att jag behöver "städa ur mig" lite inför den stundande våren!

Till´ next tajm:)
// M //

Kommentera

Publiceras ej