Lördag 7 juli

1kommentarer

Händelserik dag idag. Den började med att jag = "bonusmormor" och min man "morfar" Anders åkte in till Falun för att beskåda miraklet Felicia som föddes för två dagar sen. Nu undrar jag bara: NÄR får jag vara barnvakt? :)

Stolt mor & far och så lilla söta Felicia 48 timmar gammal

Efter besöket åkte jag vidare med buss till Borlänge för att hälsa på min kära syster Pernilla. Vi mötte upp på stan där vi spenderade en lång stund på boutiquen Wilda där vi hittade ett och annat att shoppa loss på. Bl a inhandlades svarta stretchbrallor (vilka jag aldrig trodde jag skulle få på mig, men skam den som ger sig), ett par nya solglasögon och ett halsband som jag bara förälskade mig i.

Voilá

Plötsligt när vi satt och fikade i godan ro hemma hos syster, dök där upp en känd musikproducent med Pernillas ex Kaj (grundare Boomtown), nämligen Gordon Raphael från Seattle, USA. Han har bl a producerat The Strokes, Skunk Anansie och Regina Spektor. Han är som sagt från the states, men bor sen ca sju år tillbaka i Berlin. Riktigt trevlig prick :)


Kaj och Gordon

Kändisarna duggar tydligen tätt denna vecka :)

Det var härligt att spendera en hel dag med min kära syster och "bästis" - det var länge sen vi hade systertid och jag har saknat henne på slutet.

Me and my sister drinking Martini Bianco. Puss på dig!!

Nu är det faktiskt bara "Go´natt" kvar; klockan är sent och den sköna sängen väntar på mig. Får dock sova där alldeles allena inatt. Min kära man befinner sig i Vansbro och ska jobba för TV4 Sport under Vansbro-simningen imorgon.
Som sagt; kändistätt dessa dagar ;)

Go´natt kram från moi
// M //

1 kommentarer

Pernilla

08 Jul 2012 18:46

Ja det var en mysig dag, har saknat dig med, men finns alltid här. Puss <3

Kommentera

Publiceras ej