Regniga dagar

2kommentarer

En olycka kommer sällan ensam; det är väl så man brukar säga och det har sannerligen stämt in på mig idag.

1. Mitt klockarmband gick sönder... men lyckligtvis gick det att fixa mot en billig slant hos urmakaren.
2. Jag brände handleden på het olja... AJ! Gjorde jävligt ont!! Har nu en rund röd ond fläck där.
3. Min nya klänning fastnade i en spik under bordet och det rispades upp ett hål... Och vad gör jag med klänningen nu? Lagar den hos skräddaren eller kasserar den? Usch vad arg jag blir!!  *Synd om mig idag*

Humöret blir liksom inte heller på topp när det bara regnar och regnar och regnet aldrig verkar ta slut.
Igår piggade vi i alla fall upp oss med att äta ute på Big Street, det var gott och välbehövligt att komma ut och se lite folk igen! Till det grillade drack vi god Visby-Öl.

Närå, Anders är inte arg :) tydligen bara lite allvarsam av nån anledning!


När vi var mätta och belåtna gick vi och besökte det nyanlända barnbarnet; d v s Felicia - nu 6 dagar gammal.

Stolt morfar och "bonus"mormor (Observera en väldigt UNG sådan...) *fniss*


Söt Felicia i morfar Anders´ famn


Dom enda i vår familj som inte verkar bry sig i detta ruskväder är "missarna". Dom är så nöjda ändå liksom. I mitt nästa liv tror jag att jag väljer att bli en katt!

Nöjd liten Bella blickar ut

Kram så länge!
// M //

2 kommentarer

Miatvå

11 Jul 2012 19:04

Om du vill så är jag en jäkel på att sy. =)

Mia Rosén

11 Jul 2012 20:42

Tack snälla söta!! I might take you up on that :) Kram

Kommentera

Publiceras ej