Hej då sweetie

1kommentarer

Ja då kom då dagen när "vår" Patricia åkte hem igen, till Minnesota och mamma. Fattar absolut inte var dessa sista tio månader har tagit vägen...? Det har gått SÅ himla fort!

Det har varit roligt och lärorikt att ha en tonårsdotter i huset, jämte min tonårsson :) Det har flytit på bra och Patricia har varit fantastisk på att anpassa sig och komma in i vår familj och vardag. Sen....visst....har vi haft våra små "duster" ibland när det har tänjts på regler o så vidare, men vi har alltid pratat ut och kommit överens i slutändan.

Nu när du fortfarande är i luften och kommer fram om ungefär två timmar så har jag plockat lite i "ditt" rum; dragit ur lakanen, bäddat, satt upp gardinen som du inte ville skulle skymma utsikten :) och ställt ut alla kassar med kläder och prylar som du inte ville ta med tillbaka och som du inte heller hade fått plats med! Kändes tomt och lite konstigt... Jag är ju liksom van att se ett "levande" rum (läs: stökigt)  *Ler stort*

Jag och Emil åkte ner till Arlanda med Patricia och vi åkte redan före 05.00 imorse, själv gick jag upp 04.10 så jag är LITE seg dårå!! Blir en tidig kväll antar jag.

Sista bilden på Patricia & mig; idag utanför terminal 5



Emil hjälper till med den JÄTTEstora och tunga väskan



Hej då fina Patricia, hoppas vi ses nästa sommar igen!


Kram
// M //

1 kommentarer

Anonym

14 Jun 2012 23:27

Åh, jag kan känna din saknad ända hit! Minns när Kelly gick genom säkerhetskontrollen och vi grät allihop och vinkade så länge vi kunde se varandra. Nu fäller jag en liten tår för oss alla som fått nya döttrar till låns för ett tag och som måste gå igenom det smärtsamma återlämnandet. Men man har för evigt en plats i varandras hjärta och det är en skön tröst.

Kommentera

Publiceras ej