Gult är fint

0kommentarer

Idag har varit en bra dag! Jag har varit upprymd av glada vårkänslor och därför så bestämde jag mig imorse för att ha premiär för min gula nya brallor, som jag fyndade härom veckan (what else is new?) *fniss* Bestämde mig också för att dra på mig ett par högklackade stövletter; har inte vågat eller kunnat ha klackar på tre månader eftersom jag har haft min onda rygg, men jag tänkte att nu måste jag prova hur det känns.

På jobbet var det många som tyckte jag var vårfin och jag fick flera komplimanger av mina snälla och trevliga arbetskamrater, ja till och med av vår lagman Lars-Erik!

Tänk vad glad man blir när människor ser varandra och ger varandra lite bekräftelse - mer sånt :) Det blir en EGO-boost och det behöver vi alla lite då & då.

Såhär såg jag ut.





Välkommen Våren!!

// M //

Kommentera

Publiceras ej