High Heels

2kommentarer

Häromdagen strosade jag en sväng downtown Falun efter jobbet. Gick av en händelse in på en skoaffär, bara för att kika lite. Då såg jag dom! Ett par skyhöga pumps i kornblå och turkos mocka. Jag såg mig själv i dom, kanske med ett par snygga jeans och tänkte att jag skulle gå tillbaka en annan dag och prova dom, när jag hade lite mer tid.
Senare på kvällen berättade jag för Anders om dom där superläckra skorna och han såg nog min drömska blick, så där som vi kvinnor kan se ut ibland när det är något som vi bara känner att vi måste ha :)

I fredags fick jag en överraskning av min underbara man, gissa vad?


Visst är dom bara SÅ snygga?

Dom vackra lime-vita rosorna fick jag av min snälla mamma, som var och hälsade på oss nu i helgen, med sin sambo och numera fästman, Freddy.

Igår bjöd vi även upp svärmor Alice (Anders mamma) på middag - totalt var det nio stycken som åt av lasagnen jag lagat! Linus var också här hos oss och Patricia hade en kompis som sov över. Så, vi hade lite "hotell" här i helgen och det är så kul ibland att ha massor av människor runt omkring sig, speciellt sina nära och kära.


Jag med svärmor och mamma


My darling and I


Goa mammsen

Det har varit en jättebra helg! Och idag var jag och Anders på bio också, vi såg Järnladyn med Meryl Streep. Den var verkligen sevärd. Sen promenerade vi hem i den sköna vårluften och solen hade ännu inte gått ner.
Och imorgon börjar en ny vecka igen! Livet är ganska underbart hörrni! :)

Kram
// M //

2 kommentarer

MiaD

18 Mar 2012 22:20

Gilla på hela blogginlägget. Härligt MiaEtt! =) nu blev jag jätteglad!

Mia

21 Mar 2012 22:15

Hej Mia2 :) Åh vad kul! Tack vad glad jag blir :) Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej